20-02-2017 | категорія: Новини
Законодавчі Ініціативи Від 20 лютого 2017 року
Кабінет Міністрів України
1. Підтримка вітчизняного виробника сільськогосподарської техніки
|
Державна фіскальна служба України інформує
1. Якщо коригуєте податкові накладні, обов’язково вкажіть код УКТ ЗЕД
|
2. З’ясовано, хто вважається кінцевим бенефіціарним власником
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права.
Зазначено, що під поняттям «номінальний власник (утримувач)» слід вважати особу, яка від свого імені управляє корпоративними правами іншої особи — реального кінцевого бенефіціарного власника (контролера) в інтересах останнього. Процедура використання послуг номінального сервісу реалізується, наприклад, таким чином: у пакеті документів офшорної компанії міститься документ під назвою «Declaration of Trust». Цей документ підписується як реальним власником компанії, так і номінальним власником (утримувачем) та підтверджує, хто саме є реальним власником компанії. Крім того, номінальні власники можуть передати повноваження на управління офшором реальному власнику шляхом підписання довіреності, на якій проставлено апостиль. Згідно з цією довіреністю бенефіціар має право діяти від імені номінального власника. Водночас, на думку Нацбанку України, факторами, які можуть свідчити про те, що власник (контролер) клієнта є номінальним, а не реальним, можуть бути, зокрема:
|
(Лист Нацбанку України від 10.02.2017 р. № 25-0008/10883)
Законопроекти
1. Стимулювання інвестиційної діяльності через можливість відстрочки орендної плати
В Верховній Раді України зареєстрований проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання інвестиційної діяльності шляхом передбачення можливості відстрочки орендної плати" №6076 від 10.02.2017 р., яким пропонується доповнити пункт 288.4 статті 288 Податкового кодексу України абазом другим, який передбачить у разі здійснення орендарем будівництва у межах орендованої земельної ділянки в договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем може передбачатися розстрочення (рівними частинами) внесення орендної плати на термін до прийняття такого об’єкта (об’єктів) в експлуатацію, але не довше, ніж на 3 роки, починаючи з року, в якому укладено відповідний договір оренди, без нарахування процентів та пені, визначених пунктом 129.4 статті 129 цього Кодексу. |
2. Вдосконалення процедури державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю
В Верховній Раді України зареєстрований проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та відповідальності за правопорушення у цій сфері» №6087 від 15.02.2017 р.
Проектом Закону пропонуються:
Проектом Закону пропонуються:
- зниження штрафів за порушення законодавства про працю та посилення відповідальності посадових осіб Держпраці за порушення порядку проведення перевірок роботодавців ;
- визначення підстав для позапланових перевірок роботодавців;
- визначення підстав, за яких роботодавець вправі не допустити інспекторів і не нестиме за це відповідальність;
- визначення критеріїв того, що вважати недопущенням до перевірки та створенням перешкод при її проведенні;
- закріплення правила, згідно з яким при першому порушенні законодавства про працю роботодавцеві вноситься лише припис, а у разі його невиконання – накладається штраф (крім випадку не допуску інспекторів до перевірки без законної підстави - за це одразу штраф від 1 до 3 прожиткових мінімумів);
- визначення мінімального граничного строку, який має надаватися роботодавцеві для виконання припису;
- визначення строків накладення штрафів за порушення трудового законодавства;
- звуження повноважень органів місцевого самоврядування в частині контролю за додержанням трудового законодавства.