Здравствуйте Гость .

РРО, КОРО, РК: дізнайтесь про зміни у реєстрації та застосуванні

Наказом МФУ вiд 20.09.2018 року №773 внесено зміни порядку :

- реєстрації та застосування РРО,

- реєстрації та ведення розрахункових книжок (РК), книг обліку розрахункових операцій (КОРО),

- опломбування РРО.

Змінами спрощуються процедури реєстрації та застосування РРО на підставі однієї заяви без додатків, яка може бути подана в паперовій або електронній формі, а також запроваджується обмін електронними документами між виробниками, Центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС засобами інформаційної систем ДФС.

Умовою для такого спрощення є створення двох нових електронних реєстрів: - Реєстру екземплярів РРО та Реєстру центрів сервісного обслуговування РРО (Реєстр ЦСО).

Зміни, внесені наказом № 773, набирають чинностi в два етапи.

З 01 жовтня 2018 р. діють зміни, що не пов’язані з веденням Реєстру екземплярів РРО, Реєстру ЦСО та запровадженням електронного обміну документами між ДФС і ЦСО.

А саме, з 01.10.2018 р. суб'єкти господарювання можуть вести КОРО за спрощеним порядком, який не передбачає щоденне пiдклеювання фiскальних звiтних чекiв (Z-звітів) та ведення обліку ремонтів.

Водночас, необхідно забезпечити збереження щоденних фiскальних звiтних чекiв (щоденних Z-звiтiв) в електроннiй формi.

З 01.10.2018 р. можливо вiдмовитися від використання КОРО на РРО та РК у разі прийняття рішення про те, що у разi виходу з ладу РРО або вiдключення електроенергії, проведення розрахункових операцiй не здійснюється до моменту пiдключення резервного РРО або включення електроенергії.

Також з зазначеної дати перереєстрація РРО/КОРО у разі зміни даних, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/КОРО та пов'язанні з перейменування районів, вулиць тощо, здійснюється на підставі заяви без додатків.

Решта змін наберуть чинності після набрання чинності наказом про затвердження порядків ведення Реєстру екземплярів РРО та Реєстру ЦСО.

Зокрема:
- реєстрація РРО та КОРО на підставі однієї заяви без додатків, у тому числі, поданої в електронній формі;

- обмін документами між ДФС і ЦСО через електронні повідомлення;

- надання права підпису заяви про реєстрацію РРО, КОРО та журналу використання РРО, отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання.

 

Територіальні органи ДФС у Запорізькій області

дата публикации: Ноябрь-06-2018 автор: admin

Авторизуйтесь для добавления и прочтения комментариев

Партнёры: