Здравствуйте Гость .

«Купуй запорізьке – обирай своє»: Коли є хороший продукт, вам не потрібно бути видатним маркетологом

Вони пройшли «крізь вогонь, воду і мідні труби». Часом їм було важко, гірко, їм «вставляли палки в колеса», їх намагалися зламати, пересварити між собою та з владою, але не дивлячись ні на що, вони вижили і продовжують процвітати під брендом, який вже встиг вподобати мало не кожен третій житель козацького краю – «Купуй запорізьке – обирай своє!»

Тоді, у 2009-му, ніхто й подумати не міг, що, здавалось би, із непримітного громадського руху, «народиться» потужний проект, який об’єднає навколо себе місцевих виробників, а на прилавках крамниць з’являться високоякісні продукти власного виробництва.

На порозі майже 2017-й. Українці поспішають завершити усі справи, підвести підсумки і поволі готуються до нової «ери». Не оминула передноворічна метушня і запорізьких підприємців.

Організаторами заходу під назвою «Деловая Среда», який став вже традиційним виступили громадські організації: «Бізнес-Союз «Порада» та «Купуй запорізьке» (КЗ). Вони вкотре довели, що їм є що показувати, є про що говорити, і незважаючи на кризу та деякі непорозуміння з місцевою владою, вони продовжують рухатися вперед. Про це розповіли самі підприємці у стінах ресторану «Sun Rise Park».

Ділові бесіди, розмови по душам, обмін досвідом, презентації нової продукції, ностальгійні спогади, дружні рукопотискання, теплі обійми – все це говорить про те, що вони не просто знайомі, а велика дружня родина, яка може підтримати одне одного, порадити, допомогти.

«Лускунчик-смакунчик», «КLION-GROUP», «Добра хата», «Урожай», «ISLA», «DIGIDROL», CoffeeLab, «Вкусняшка», Вільнянський маслозавод, Токмакське фермерське господарство та представники інших запорізьких компаній і торгових марок зібралися під одним дахом, аби розповісти про свої успіхи і порадіти успіхам колег.

А й в правду, є чим похвастати – їм вдалося зберегти робочі місця, створити нові, вдалося збільшити кількість виробництва і створити новинки у продовольчій сфері. Більше того, вони вже готуються до нового етапу проекту – незабаром до «КЗ» приєднаються підприємці, які надають послуги та виробляють товари. Вже сьогодні до спілкування приєднались «Епіцентр», Міжнародне кадрове агентство «Стефанія», Запорізькій «English Club», Кінний театр, компанія «БРайт-Біо», «Центр РКС», «ТАЛКО Метал Посуд», «Керолайн», «Епіцентр», Міжнародне кадрове агентство «Стефанія» та інші.

У стінах ресторану місцеві бізнесмени виставили зразки своєї найкращої продукції – починаючи від соняшникового насіння і закінчуючи морепродуктами. Кожен власник фірми, або її представник проводили для присутніх словесну «екскурсію» у світ власного виробництва. Так, за 5 хвилин кожен охочий міг презентувати свої найкращі вироби.

А тепер, власне, і про сам місцевий бізнес.

Уже 20 років поспіль він випускає хліб, потім взявся за круасани, згодом з’явилися дивні та чіпси. Сьогодні ТМ «Урожай», «Пан круасан» та «Житня Лінія» користуються неабиякою популярністю серед запоріжців. А відносно нещодавно, на теренах «Facebook» обговорювали його духмяні пончики. Все це – Олексій Пучков.

Ми поцікавились у них, наскільки у Запоріжжі змінився бізнес після Революції гідності:

«После Революции достоинства в бизнесе произошли изменения к лучшему. До Революции не у всех бизнесменов было особое отношение к работникам. Многие работали лишь ради одной цели – набить свой карман. Сейчас всё иначе – бизнес может и должен становиться конкурентным», — говорить Олексій Пучков.

За його словами, на сьогоднішній день, бізнес і влада – це як два різних береги, кожен по собі. На жаль, місцева влада досі не розуміє усіх переваг взаємовигідного партнерства з місцевим бізнесом.

У свою чергу, Віталій Івахов поділився своїми досягненнями у мебельному виробництві:

— «Бизнес получил свободу. Революции делаются для того, чтобы получить независимость. Кухни, которые мы делали раньше, стали никому не нужны. Поэтому мы вынуждены были провести ребрединг и сделали новую классную кухню, классную мебель. Не могу сказать, что это дешево, но точно доступно. Мы сделали кухню, которая решит все кухонные запросы. Сначала придумали цену, а потом думали, как в неё вложиться, чтобы было недорого и качественно. Так и зародился абсолютно инновационный дизайн».

Марина Бидюк, директор міжнародного кадрового агентства «Стефанія»:

«Мы не просто выжили, мы в сентябре отметили свое 25-летие. Наша компания занимается международным трудоустройством. На даный момент, возобновляем сотрудничество с Чехией, которого не было в Украине на протяжении 8-ми лет. Программа включает в себя легальное трудоустройство, что даст украинцам новые рабочие места».

Тут якраз доречно згадати народну мудрість – «Хто шукає, той завжди знаходить». Так що, не говоріть, що немає роботи, краще скажіть, що ви ліниві, так хоч звучатиме правдоподібно.

На загал вкотре представили свою продукцію і гаранти високої якості морепродуктів «КLION-GROUP». Незважаючи на труднощі, що спіткали компанію, «Кліон» продовжує задовольняти потреби своїх клієнтів, використовуючи високотехнологічне обладнання та безмежний потенціал нових ідей та проектів.

Не оминула лавина успіху і лідера продаж у Запоріжжі та області – ТМ «Лускунчик-смакунчик».

Олександр Янковський гідно презентував асортимент високоякісного смаженого насіння, яке вже встигло полюбитися багатьом українцям. Компанія піклується про кожного, інакше не було б окремої продукції для студентів, гурманів і цілого сімейства. Так що, лузайте найкраще, і будьте щасливі.

Не пройшли повз «Деловой среды» і місцеві депутати. Так, на бізнесову зустріч завітали: Людмила Любім, Геннадій Фукс і Олександр Константинов. Останній – депутат Запорізької міськради та директор будівельного гіпермаркету «Епіцентр К» наголосив:

— «Как представитель бизнеса, я всегда готов к сотрудничеству и предлагаю возможности для расширения продаж качественных запорожских товаров в наших магазинах. Как депутат, к сожалению, пока нечем перед вами похвалиться, но определенная работа все-таки ведётся – мы активно участвуем в разработке новой городской программы по развитию предпринимательства. Но она не может стать эффективной без вас и вашего участия. Если мы активно не подключимся, то серьёзной программы не получится».

Користуючись нагодою підприємці вкотре заявили, що хочуть, аби депутати почули їх, більше того, зрозуміли, що необхідно для того, аби розвивати місцевий бізнес.

Як бачимо, на запорізьких підприємствах «гуляє» не лише негатив. Варто лиш «відкрити очі», і можна побачити прогрес там, де інші висловлюють свою зневагу. Варто задуматися – чому так відбувається? Хто і навіщо намагається паплюжити місцевий бренд? Кому це вигідно? Питань завжди більше, ніж відповідей, а поки місцеві підприємці вбачають – збільшення робочих місць, виробництво нової продукції та появу брендів, які заявляють про себе, як про якісних виробників.

На жаль, мало хто задумується над тим, що підтримуючи місцевих виробників, ми не лише сприяємо розвитку бізнесу, а й поповнюємо місцевий бюджет. А куди йдуть кошти зі «скарбнички», то вже інше питання, на яке можуть відповісти лише вони – запорізькі чиновники та депутати.

А тим часом, місцевий бізнес продовжує радувати своїх споживачів та клієнтів приємними новинками, яких із кожним роком стає все більше.

Без сумніву, варто привчати українців до розумного національного протекціонізму, коли – «свій до свого по своє». Тому: «Купуй запорізьке – обирай своє!».

Джерело:http://regionnews.net/ua/23/12/2016/12:27:24

дата публикации: Декабрь-26-2016 автор: admin

Авторизуйтесь для добавления и прочтения комментариев

Партнёры: