28-10-2022 | категорія: Новини

Кабмін хоче оновити Порядок ведення трудових книжок


Попри запровадження електронних трудових книжок, у Кабміні вирішили оновити Порядок веденення паперових для тих, хто ще не відмовився від них. 

Так, на сайті СПО профспілок оприлюднено відповідйний проєкт Постанови КМУ. 

Змінами пропонується оновити форми бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також Порядок ведення трудових книжок працівників.

При цьому оформлені раніше трудові книжки можна буде використовувати до заповнення в них усіх сторінок відповідних розділів.

Проєктом пропонується визначити, що при влаштуванні на роботу працівники, які вимагають ведення трудової книжки, зобов’язані подати трудову книжку, оформлену в установленому порядку.  За відсутності у роботодавця, бланків трудових книжок і вкладишів до них, працівник, який стає на роботу вперше, та вимагає оформлення трудової книжки, зобов’язаний надати також бланк трудової книжки. 

Заповнення трудової книжки вперше проводиться роботодавцем не пізніше 5-ти денного строку з дня прийняття працівника на роботу лише на його вимогу, викладену у письмовій формі.

Зберігаються трудові книжки працівників, прийнятих на роботу після 10.06.2021 року, безпосередньо у працівників. Трудові книжки працівників, прийнятих на роботу раніше цієї дати, зберігає роботодавець до звільнення або до моменту передачі даних про трудову діяльність працівника до ПФУ. 

 

Бухгалтер 911