07-07-2017 | категорія: Новини

Відповіді на гарячі запитання щодо роботи «M.E.Doc»


  1. Можна працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів?

    Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. Ми також рекомендуємо використовувати версію програми 10.01.188.

  2. Де взяти дистрибутив 10.01.188 до комп’ютерної програми «M.E.Doc»?

    Дистрибутив доступний за посиланням –  http://www.me-doc.com.ua/uk/page/distr

  3. Як обмінюватися РК через програму «M.E.Doc»?

    Для обміну РК налаштуйте програму, увійшовши в Параметри системи – Документообігта у полі поставте відмітку Сервер ДФС.

  4. Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? Чи потрібно отримувати нові сертифікати АЦСК «Україна»?

    Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах.
    Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».

  5. Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу?

    Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.   

  6. Як додзвонитися на технічну підтримку програми «M.E.Doc»?

    На сьогодні, на жаль, номер 044-206-72-10 не працює, зверніться за технічною підтримкою до наших Партнерів-  http://www.me-doc.com.ua/uk/page/partners
    або за телефонами: (093) 991-64-46(097) 985-53-38(066) 027-57-14(093) 861-42-35(098) 286-98-76(067) 686-06-57(095) 049-39-44(063) 062-31-11(093) 923-05-24(093) 348-61-38(066) 156-85-35(099) 225-41-49(098) 553-89-08

  7. Коли буде наступне оновлення до програми «M.E.Doc»?

    Розробник «M.E.Doc» робить все можливе для того, щоб найближчим часом випустити оновлення, яке гарантовано виключає загрози для користувачів.

  8. Коли буде працювати веб-сервіс «СОТА»?

    Сервери веб-сервісу були вилученні співробітниками Кіберполіції. Наразі ми докладаємо усіх зусиль для відновлення роботи веб-сервісу СОТА.

  9. Ви гарантуєте, що ваше оновлення не містить вірусів?

    Наразі ми рекомендуємо використовувати версію 10.01.188. В підтвердження того надаємо скриншоти висновку сканування дистрибутиву програми «M.E.Doc» версії 10.01.188.

  10. Якщо мій ПК був заражений, що робити???

    Вам необхідно виконати наступне:

    1. Зверніться до вашого системного адміністратора для того, щоб перевстановити операційну систему.
    2. Виконайте рекомендації надані фахівцями СБУ, що описані за посиланням -http://193.29.204.72:8080/ua/news/1/category/2/view/3659#sthash.cqCQFHpI.dpbs
    3. Встановіть програму «M.E.Doc» версії 10.01.188, дистрибутив за посиланням – http://www.me-doc.com.ua/uk/page/distr
    4. Отримайте код доступу до програми, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
    5. Переконайтеся у наявності секретних ключів та сертифікатів.  Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами. Aле, якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх  БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
    6. Реєструйте ПН/РК та відправляйте звіти до контролюючих органів.
  11. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?

    Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 096-102-37-66 (цілодобово).

 

    Джерело: «M.E.Doc»