20-11-2019 | категорія: Новини

Як експортувати кондитерські вироби до Канади - зустріч з канадськими дистриб'юторами


В ході заходу в учасників була можливість дізнатися більше про канадський кондитерський ринок та особливості просування «смаколиків» у Канаді. Крім того, гості заходу могли поспілкуватися із запрошеними канадськими дистриб’юторами та канадським галузевим експертом.

Емма Турос, виконавчий директор Канадсько-української торгової палати в Україні, зазначила, що універсальних рецептів виходу на канадський ринок не існує, тому кожна компанія повинна знайти свій шлях, максимально використавши власні переваги та проаналізувавши специфіку канадського ринку.  
«Канада – це країна мігрантів, у якій проживає чимало вихідців із Східної Європи, в тому числі українців. Це створює чудові умови для просування української продукції. Разом з тим, канадський ринок суттєво відрізняється від українського та ринків ЄС. Якщо українська компанія успішна в Європі, то це не означає, що її продукція буде автоматично користуватися великим попитом в Канаді», – звернув увагу експерт Бертран Валле, партнер Офісу сприяння торгівлі Канади (TFO Canada). Суттєво відрізняються і канали просування продукції. Наприклад, такої великої концентрації гіпермаркетів як в Європі в Канаді немає. Натомість канадці охочу віддають перевагу невеликим спеціалізованим магазинам (натуральні продукти, органіка, етнічна їжа).
Канадський дистриб’ютор Майкл Прудков, Crussimpex (Канада), порадив українським компаніям об’єднувати свої зусилля і формувати разом великі партії продукції. Таким чином, кожна із компаній зможе мінімізувати логістичні витрати і запропонувати канадським баєрам більш широкий асортимент продуктів.
Юрій Баранов, дистриб’ютор канадської мережі Yummy Market, звернув увагу на важливість правильного маркування продукції. Канада – країна двомовна, відповідно на етикетці повинна бути інформація щодо складу продукту двома мовами – англійською та французькою. В низькому та середньому ціновому сегменті бренд для канадського споживача зовсім не важливий, тому українським компаніям вихід на цей ринок є сенс почати з private label.
Під час заходу відбулася презентація секторального посібника з експорту кондитерських виробів до Канади.
Максим Борода, старший експерт з питань аналізу торгівлі та інвестицій проекту CUTIS, детально зупинився на основних тенденціях та споживчих вподобаннях канадців. Цікавий факт, три четверті всього канадського ринку кондитерки (а це 3,4 млрд канадських доларів) припадає на шоколадні вироби. Середньостатистичний канадець в 2018 рокі витратив на кондитерські вироби 123 канадських доларів.
Зоя Павленко, експерт з охорони навколишнього середовища проекту CUTIS звернула увагу присутніх на перспективність органіки в Канаді. Канадський ринок органічних товарів є п’ятим за величиною у світі з обсягом продажів більше 3 млрд євро. Органічний шоколад та цукерки за розумною ціною – це саме ті категорії, що можуть зацікавити канадського споживача. Але важливо пам’ятати, що органічний сертифікат COR – обов’язкова умова експорту органіки до Канади.
Європейські органічні сертифікати для української продукції на канадському ринку не визнаються.
Українським компаніям також важливо пам’ятати про гендерно нейтральні меседжи в просуванні продукції на канадському ринку. Буклети чи рекламні матеріали з об’єктивацією жіночого тіла однозначно не допоможуть українській продукції знайти нових поціновувачів в Канаді. 

 

Інвестиційний портал Запорізької області